Klachten / Feedback
Heeft u een opmerking ter verbetering of een klacht over onze praktijk?
Wij streven ernaar om onze patiënten goed bereikbare en kwalitatief hoogstaande zorg te bieden. Hierbij volgen wij de richtlijnen van het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG) en werken wij in de praktijk vanuit een kwaliteitsmanagementsysteem op basis van de ISO-norm 9001.
Het kan zijn dat u naar aanleiding van een situatie of gebeurtenis niet helemaal tevreden bent. Het is belangrijk om dit altijd eerst met de betrokken medewerker of een van de artsen te bespreken. Mocht u in dit gesprek er niet uit komen kunt u een klacht indienen via ons online registratieformulier.
Na ontvangst zal uw formulier bekeken worden door de klachtenfunctionaris in de praktijk. Er zal bij een klacht telefonisch of schriftelijk contact met u worden opgenomen door de klachtenfunctionaris van de praktijk.
Feedback
U kunt dit formulier ook gebruiken wanneer u geen klacht heeft maar graag een opmerking ter verbetering wil achterlaten. Dit zullen wij dan intern bespreken. Feedback helpt ons om de kwaliteit van de praktijk te verbeteren.
Heeft u vragen of hulp nodig bij het invullen van het registratieformulier, neem dan contact op met de praktijk: 070 3603280.
Onze praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van de SKGE: Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijszorg. Voor meer informatie en contactgegevens kijk op https://www.skge.nl/klachtenprocedure.
N.B. Onze vaste waarnemers hebben een eigen klachtenregeling